--céhá--

Mi is ez? Egy elmenybeszamolo Amerikabol... Amerika egy vicces orszag, egy erdekes orszag...egy oriasi orszag...egy teljesen mas kultura. Az itt tartozkodasom alatt egy lanytaborban dolgozom...ennek itt nagyon nagy hagyomanya van... Erdekes am itt az elet!

Friss topikok

  • hát a muca: haza ám. végre. nagyon ideje volt... elég volt, ide kellessz mán! :D mostan a határok lezárultak ... (2008.08.28. 00:41) Ends...
  • hát a muca: VÉGEVÉGEVÉGEVÉGEVÉGEVÉGE!!! HAZAJÖSSZHAZAJÖSSZHAZAJÖSSZ!!! VÉGRE. ENNYI. bocsiii... de annyira... (2008.08.26. 19:19) This Plane Rides Long And I Miss My Home...
  • mpeterke: Na azér'! (2008.08.24. 03:51) És te is hiányzol...
  • Csongi: hmm... nem is olyan vidám 2 hónap után ez a tábor, mint ahogy hírdetik magukat :-). No para tudom ... (2008.08.19. 10:38) Mama, We All Go To Hell...
  • Csongi: ja, hogy én ezt az egyel fentebbi bejegyzéshez akartam írni :D (2008.08.19. 10:26) Should I Stay or Should I Go?

Linkblog

The Sound of My Heartbeat

2008.08.12. 04:51 | iwillkillbill | 2 komment

 

Már csak 15 nap van hátra és szavakba nem tudom foglalni, hogy mennyire izgatott vagyok. Azt már el tudom mondani, hogy ezzel párhuzamosan mennyire vagyok türelmetlen. Ma majdnem felpofoztam egy gyereket.

Elmeséljem? Hát persze, hogy elmesélem… a változatosság kedvéért megint játszottuk! A lényege a játéknak az volt, hogy a counselorok elbújtak…és a gyerekeknek pedig meg kellett őket keresni. Néhány counselor nem elbújt, hanem a gyerekekkel ment, hogy azért mégse kelljen nekik egyedül mászkálni. Meg amúgy a gyerekek mániákusan szeretik azt hinni, hogy a lényeg mindig a sátorban van. És szeretnek bekukkantani a sátorba…pedig hát ott nekik nem sok dolguk van! Hát én voltak az egyik, aki kísérte őket. Volt egy lány… nem tudom a nevét…de szívesen megfojtanám. Egyszer csak fogta magát és leült. Először mondta, hogy fáj a lába, mert leesett a lóról! Oks… betudtam ennek a dolgot. De miután közölte, hogy ő nem akar itt lenni, akkor tudtam, hogy az egész csak egy hiszti. De mi is volt ezután? Nem válaszolt egy kérdésemre sem! Csak ott ült! És nem válaszolt, nem mozdult! Halál idegesítő volt! Tényleg majdnem ott voltam, hogy megfogom és kezénél fogva rángatom le a dombról…na aztán szóltam valakinek és ott hagytam… nem kell nekem itt az ideg!

De mivel kell még szembe néznem itt létem alatt. Nos… az időjárás még mindig kakika! Állandóan esik, azért a tudat, hogy nyár van…augusztus... és nekem esőben kell pörögnöm… a pörgés nem jön össze. Mindenki meg van fázva. Valamelyik reggel irtózatos nagy köd volt, ma épp esett az eső!

Amúgy a hétvége nagyon jól telt. Szombat este végül nem mentünk sehova, fáradtak voltunk. Persze azért nem mindenki és volt 3 emberke, aki megkért, hogy vigyem el őket a dizsibe. Elvittem… először kicsit húztam a számat, mert vissza akartam érni 10-re. Ők pedig fél 9-kor kértek még…és még fel kellett öltözniük. De miért is kellett visszaérnem 10-re? OLIMPIAAA! Sajnos nem tudom nézni, de Rita webcamen keresztül közvetítette… vagyis a webcameráján keresztül mutatta a tévét… J hát így drukkoltam én a Cseh Lacinak!ű

Mellesleg ma reggel… a camp vezető, Willow, felolvasta az amerikai eredményeket! Phelps… na hát nem szeretem ezt az embert. És az amerikaiakat sem. Érted… mindenből csak  a saját eredményeiket nézik… nem ám, hogy az első hármat leközölnék az újságban. Dehogy! Hát amikor felolvasta Willow, hogy Phelps az első… én, mint büszke magyar, felálltam és elmondtam, hogy a második pedig egy magyar lett! Tudja meg mindenki… csak azért is! ;)

Itt szeretném megköszönni Ritának, hogy általa nézhetem az Olimpiát… épp most is azt nézzük! J

De… visszatérve, hogy megkért az a három lány, hogy vigyem el őket a dizsibe. Elvittem… valamikor hajnalban haza is értek… nem is érdekelt nagyon. De másnap. Mint kiderült… a lengyel  lány. Talán meséltem róla… hát… nem az eszéből fog megélni…meg hát ő volt az, aki Bostonban belépett a pubba és az első pasival elkezdett flörtölni. Ő volt az, aki a vibrátoráról magyarázott hangosan az utcán, valamint a péniszről ordítozott az étteremben. Na ő… megdugta valaki…és nem védekeztek. Na ki gondolta volna, hogy vele esik meg ez a kis véletlen! Aztán tegnap ment a para, hogy mit kellene csinálni, meg hogy…aztán kerítettek valakit, aki vett neki esemény utánit! Vicces… a gyógyszer neve Plan B. ez is milyen hülye név! J

Jajj… azt nem is mondtam még, hogy visszatért pár régi Martingales, tehát akiknek az utolsó sessionben voltam a counselorjuk és még emellett visszatért pár Camp Aides. Na most tudni kell, hogy köztük van pár rivalizáló! Tökre élvezem nézni, ahogy előző héten ’A’-nak volt a pincsikutyája ’B’, de most fordult a kocka ’C’-nek pincsikutyája ’A’… és mi lett szegény ’B’-vel? Egyedül van… ’D’-t sokan utálják, ’E’ pedig mindenkivel jóban van… vagyis ahogy nézem ő fogja fel leginkább, hogy be kell szarni az egészbe! Imádom őket… már csak azért is, mert ennyi tini cuccot még nem hordott a hátán a föld!

Amúgy most sikerült vitatkoznom a Phelpsről az egyik amerikai csajjal. Hát igen… nem egyezett a véleményünk. Én csak kifejtettem, hogy az egy „robot” és hogy doppingol. Itt elkezdett vitatkozni… én meg csak nem hagyom magam!

Azt hiszem, hogy egy másik nagyon fontos témát érintenünk kell. A Rise Against! Fent avan a youtube-on az új számuk! Hát szeressük vagy szeressük? Hát leközlöm a linket… hallgassátok egészséggel: https://www.youtube.com/watch?v=bQfwpC82gZY tessék hallgatni…legyetek szerelmesek…egyszer ezt is meg kell tapasztalni!

És ha már a zenénél tartunk. Zenei pár percek következnek. Szigeti jótanácsok… csak annyit mondok: ANTI-FLAG,  FLOGGING MOLLY… és sok fénykép. Ja és BTS, hisz ott van ’apa’! J

Jajj azt még nem is meséltem, hogy sikerült lemaradnom a Killswitch Engage-ről! L csütörtökön játszottak Pesten a Pecsában. Természetesen eszméletlen buli volt. Mindenki oda volt érte. Ilyenkor bezzeg nem tud elmenni az áram. Vagy valami baj a hangosítással. Minden klappolt! Nem baj… majd eljön az én időm is egyszer…

Most megint ennyi. Unalmasak ezek a napok. De mindjárt otthon…

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iwillkillbill.blog.hu/api/trackback/id/tr28611712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hát a muca 2008.08.12. 05:13:40

"én, mint büszke magyar, felálltam és elmondtam, hogy a második pedig egy magyar lett! Tudja meg mindenki… csak azért is! ;)"
:D :D :D (L) kedvenc mondatom a bejegyzésből...
a lengyel lányra nem mondok semmit.. nem is lehet. vagy nem érdemes inkább...
ejj ha csak 5 percre beszabadulhatnék oda a táborba... egyrészt ugye kilopnálak onnan.. de amúgymeg olyan elméletet vezetnék le phelpsről meg a doppingról, h szájtátva bólogatnának... ne is hagyd magad... hülyék ezek!
15!!! :D

Erőske 2008.08.18. 17:00:41

túléltem a szigetet :) mondjuk amikor ma reggel jöttünk haza 4en,kissé olyan volt,mintha a tbc-osztály 4 legsúlyósabb esete tenne egy kora reggeli sétát. a helyzet azóta se javult,köhögés ezerrel. azt mondják,az ember évente átlagonsa több kiló koszt is megeszik....hát,én most jó 10 évre előre letudtam ezt a mennyiséget :)

Need kitartás,nemsokára találkozunk! és jövőre együtt megyünk szigetre.vagy épp Bostonba,ki tudja.... (megkaptam a lapot,köszi!)

csók
Erőske
süti beállítások módosítása