--céhá--

Mi is ez? Egy elmenybeszamolo Amerikabol... Amerika egy vicces orszag, egy erdekes orszag...egy oriasi orszag...egy teljesen mas kultura. Az itt tartozkodasom alatt egy lanytaborban dolgozom...ennek itt nagyon nagy hagyomanya van... Erdekes am itt az elet!

Friss topikok

  • hát a muca: haza ám. végre. nagyon ideje volt... elég volt, ide kellessz mán! :D mostan a határok lezárultak ... (2008.08.28. 00:41) Ends...
  • hát a muca: VÉGEVÉGEVÉGEVÉGEVÉGEVÉGE!!! HAZAJÖSSZHAZAJÖSSZHAZAJÖSSZ!!! VÉGRE. ENNYI. bocsiii... de annyira... (2008.08.26. 19:19) This Plane Rides Long And I Miss My Home...
  • mpeterke: Na azér'! (2008.08.24. 03:51) És te is hiányzol...
  • Csongi: hmm... nem is olyan vidám 2 hónap után ez a tábor, mint ahogy hírdetik magukat :-). No para tudom ... (2008.08.19. 10:38) Mama, We All Go To Hell...
  • Csongi: ja, hogy én ezt az egyel fentebbi bejegyzéshez akartam írni :D (2008.08.19. 10:26) Should I Stay or Should I Go?

Linkblog

In God We Trust

2008.06.17. 02:28 | iwillkillbill | 13 komment

Na persze...ez mind így van...
Szóval felszálltam felszalltam a gepre 2008.06.11-en 12.35-kor...Budapest Ferihegy 2B
Sosem voltam kibaratkozva a repulessel, ez most csak megerositett benne. Londonbol New York-ba kicsit hosszunak tunt...nem tudtam aludni. Termeszeten volt a gepen sorozat, film, mese...barmit amit akarsz...csak rakattoltal es nem az jott be...volt zene is...de mindig valami country nota szolalt meg...tudjuk, hogy nem az en izlesem:)
Volt nehany legorveny...persze akkor lepergett az eletem is...
Nekem elhihetitek, Ezt a gepet ti tartottatok fent!
szoval...megerkeztunk a JKF-re. 35 fok volt...Eltevedtunk, MERT MIERT NE?!?!?!? Miutan megtalaltuk a CCUSA standot vartunk 2orat, mert masok is eltevedtek...mar az elso perctol kezdve szerettuk New York-ot.
Aztan elindultunk...
22 ora nem alvas utan csak annyira volt erom, hogy fulembe dugjam a fullhallgatot es bambuljak ki az ablakon...
hm...New York az egy jo hely...MOCSKOS...mocskosan romantikus...a szo legszebb es legrosszabb ertelmeben.MOCSKOS MOCSKOS MOCSKOS! Talan majd a kepekrol megertitek...de egyszer ide el kell jonni. Annyira nagy es ennyira remiszto es annyira elni akarod...na mindegy...
De nem kell aggodni, panel itt is van..sot...inkabb elsz a hungarise fajtaban...az ittenieken ablak alig van.
Megerkeztunk a Columbia Egyetemre olyan ejfelkor...kisebb zurzavar utan sikeredett lefekudni...a szobam egy hidra nezett, ami szinte a varos masik pontjan volt, de en epp ralattam......jelzem 35 fok...nem tudtam aludni...orankent felkeltam, aztan pedig olyan hajnali 5-kor, 4 ora alvas utan kipattant a szemem. Reggeli, eligaitas es aztan 6 ora buszozas. Tudjatok nem vagyok ilyen...de mar megfordult az eszemben a trombozis gyanuja ennyi ules utan.De tuleltem. Az ut vicces volt...
Mivel is kezdjem...?
Az autopalya...ez az autopalyak hazaja...de itt sem a minosegre mennek. Itt mindenhol repedes es lyuk van. Es nem tudsz eligazodni a tablakon. Persze azert sem, mert minden ...de MINDEN merfoldben van...( az inchrol meg az Farenheirol <igy kell ezt irni???> nem is beszelve). DE! mindenhol ezek az amerikai stilusu terepjarok.En szereles vagyok. Alig hasznalnak kis kocsikat...persze van...de allitom, hogy a 60-70% az ilyen varosi terepjaro.DODGE, GMC, CHEVROLET...Ha masert nem, akkor miattuk itt maradok.
School bus: Nok vezetik. Meg pasit nem lattam. Eleg vicces.
ES A MI AUTONK! elhaladtunk egy Suzuki szalon mellett...

Most mennem kell, mert zar a konyvtar...
majd folytatom...

Van kerek 5 percem írni, ugyanis elnéztük a könyvtar zarast. És végra a saját gépemről írhatok.Szóval...


Suzuki szalon..lerökönyödtem..szóhoz sem jutottam...
Nade...térjünk át a praktikusságra...EZEK A PRAKTIKUSSÁG ŐSHAZÁJA...nem tudok mit mondani rájuk. Mindent minél egyszerűbben, minél könnyebben.
És rájöttunk mitől híznak. Nos...mint tapasztaltam, a medium size coke az náluk 5 dl-nél kezdődik, hát igen...és ők általában large-ot vesznek. Bemész a Wall-Mart-ba...ők ezért oda vannak, mert ott mindent megtudsz venni. Nos az egész egy óriási nagy tesco. KIcsit kiborító. És a hízás: mész mész mész...mit látsz A MOSÓPOROK KÖZÖTT? csokit...mész mész mész...mit látsz a DVD-k között??? CSOKIT. mindenhol csoki...mindenhol keksz...de mindegyik tartalmazam minimujm 50% százalék cukrot vagy csokoládét. A vacsorához  chiips dukál! Esznek ezek zöldséget. De még mennyit...de tényleg. De mellé egy rakat csipsz...a dolgok mennyiségével és minőségével vannak gondok.
Ez egy bazi nagy ország...és úgy viselkednek, mint a legnagyobbak. Nem törődnek semmivel, magukkal sem. Itt nem nehéz nőnek lenni. Itt mindenki dagadt:D tényleg...elképesztő...ha nem dagadt akkor narkos vagy heroinista vagy anorexiás.
Imádják magukat. Süthetsz amerikai tortát, vannak amerikás lampionok...sőt...az emerikai zászlót kis is fűzheted gyöngyből...mindenhol zászlók vannak...minél kisebb a város, annál nagyobb zászlót raknak ki a város legláthatóbb pontjára: "mi még így is nagyok vagyunk" alapon...elég vicces...
Még nincsennek gyerek...egy hét és lesznek..
addig ilyet barátkozás és  takarítás van...óriási pókok közt élek a hegyekben egy tó mellett...nagyon szép a táj...ÉS EZT ÉN MONDOM. vannak itt Izraelből, Franciaországból, Agnliából Skóciából...
A skótok dünnyögnek...fijam, ha megerted őket, akkor minden zajból kiszűröd az értelmet...
mennem kell:)
igyekszem máskor többet írni!...

I will kill bill!!!!!csók...céhátok!

A bejegyzés trackback címe:

https://iwillkillbill.blog.hu/api/trackback/id/tr69524784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hát a muca 2008.06.17. 11:03:04

ilyen sebességgel sztem még életemben nem faltam a szavakat! tetszik ám... a paneles és a terepjárós rész különösen! :) jól írsz, na.
és fahrenheit... de én csak is googliztam! :D

veled vagyunk mucc és én azt mondom, in céhá we trust! ;)

Pau 2008.06.17. 11:36:38

Hát igen... a Mi Céhán... (L)
Mindíg is jó voltál az írásban.. ez most se változott, sőt most h a messzi távolban vagy mégminkább epekedünk utánad :D
Örülök hogy elkezdted írni! ÍRJ SOOOKKAAAT! meg néha ha marad időd akkor várom a személyes levelecskéidet.. :) Infó éhségünk csillapíthatatlan...de legalább most 1 lépéssel közelebb kerültünk a kommunikáció mesés adományához. -hehe- nah pusszaaa

Erőske 2008.06.17. 11:54:12

Hivatalos átszámításnál 1 mérföld = 1,609344 km, illetve 1 km = 0,62137 mérföld. (ez az angol mérföld,gondolom,ott is ezt ahsználják...ha szeretnéd,kikeresem majd a svéd,svájci,francia,stb mérföldet is.ha mentek esetleg hajóval,akkor a tengeri mérföldet is)

beraklak kedvencek közé( a szívemben eddig is ott voltál,de most a gépemen megvan az új kezdőlap).

vigyázz magadra,és írj gyakran :) és ha van időd,.képeket is kérünk :)

Lippantyú 2008.06.17. 12:12:03

Szia Mocsi Nácsi :) Csatlakozom az előttem szólokhoz, jó ötlet ez a blogolás, minél gyakrabban tessék írogatni...és köszi, hogy értesülhettem erről, majd szólok a többieknek is..(bár nem hiszem, hogy Lali regelne :) )Szinte látom az arcod a hőség miatt..(gondolj a Gabi által szervezett Recski kirándulásra..és az ottani hőfokra..hálás leszel a melegért:DD )Most, hogy lassan minenkihez volt egy két kedves szavam,azt hiszem megyek...Nagyon vigyázz magadra..és jöhetnek a képek:D Puszillak Druszám!

Andiii:D 2008.06.17. 13:50:59

Szijja kiccsaj!:D
Örömmel látom,h nem szálltál el,és azért az itthoniakra is gondolsz!:P Jó ötlet ez a blog...!!!!:D:D:D Télleg eltévedtetek???Szegényke,pedig pont ettől féltél,de ne feledd minden jóó,ha jóó a vége!És már ott v és csak ez számít!Rem,amúgy minden okés,még senki nem fulladt meg amiatt,mert fényképeztél???:P:D Amint tudsz írj,mert információhiányba szenvedünk!:P
Légy jóó!És vigyi magadra!Puszcsiii:D

Csongi 2008.06.17. 17:44:53

Hű! Örülök, hogy elkezdted írni! Azok az aótók meg tényleg vadak, élőben biztos olyan naagyok és szépek.

Vigyázz magadra! Mi volt a vizimentésen?

Erőske 2008.06.17. 23:05:19

mikor a szállodában voltak skt vendégek,én se értettem soha egy szót se,még akkor se,amikor kivétlesen józanok voltak :)
Pókokkal vigyázz...az Arachnofóbia c. filmművészeti remeket láttad? :)

hát a muca 2008.06.18. 00:03:36

ékezetek.(L)
most elképzeltem egy idilli amerikai vasárnapot. összegyűlik a városka a zászló körül, 45 fokban elfordított fejjel, büszkén, könnyes szemmel a lobogót nézik, repeaten szól a himnusz, miközben a gigantikus kisbabák amerikás partedlibe öltözve zabálják az xxl csokit, a gyerekek meg úgy verik lilára egymást, hogy épp usa zászló mintát adjanak ki a testükön lévő sérülések. tudom, túlzó. :)

ha megérkeznek a pulyák mondd nekik, h az a legnagyobb hazafi, aki több páúkot bír eltaposni, lecsapni a tábor ideje alatt. te jól jársz, ők meg büszkék lesznek magukra! :D és kihal az összes pók populáció vermont államban.

na lav béb.

Erika, a másik túlélő 2008.06.18. 04:31:08

na szevasz anyám!
nagyon bejön ez a blogos téma...inditanék én is egyet de sajnos most élni nincs időm :( nekem is hasonlóak a benyomásaim new yorkrol, de én imádom a mocskot :) harlem az geci komoly! csak átmenni rajta kocsival...én ezt mondom ne álljon ott meg senki bámészkodni még a pirosnál se ;)
betettem a kedvenceknek és várom a folytatást. ha csinélok blogot akkor szolok oksi ? :) kitartás!puszcsi

TiTi 2008.06.18. 07:46:28

Ha hatalmasok az emberek és ez a hatalmasok országa. Mekkorák lesznek vajon a gyerekek? :P
Szóval kezdj el gyúrni karra mert véletlenül rád esik vala melyik "csöppség" XD akkor neked annyi!
És szerezzél be egy mini darut hogy vala hogyan be emeld őket a vízbe mint a nagy hajókat csak ezek a soha nem merülnek el, mert olyan tetemes zsír készletük van amit egy rozmár is meg irigyelne! :P
Imádunk. És érezed nagyon jól magad!
Forever Dropkick Murphys

Lali:) 2008.06.19. 20:03:32

Hát szióka!
Most aztán büszke lehetsz rám! Egy blogba írok!:)
Eddig azt sem tudtam, hogy mi az!!! Olvastam, amit írtál!:)Örülök, hogy tetszik és, hogy láthatólag jól érzed magad! Majd írok még, csak tesóm kedden államvizsgázik és kérdezem ki tőle a tételeket! Szóval szurkolj neki!:)
Puszillak!

chanya 2008.06.24. 22:02:29

én vagyok chanya és ez olyan mint a banya csak ez márt foglalt volt és rendkivül büszke vagyok az én szeretett gyermekemre mert abban a nagy USA -ban megtalálja magát és szét aggódom magam bár ez nem mindig látszik ésnagyon szeretünk de kibirjuk ezt a kis időt és czók báj csók és a remény hal megutóljár4a mondta Aragon hali chanya

Sally0602 2008.07.04. 00:21:36

szia szivem:D
orommel olvasom a blogjaidat. hat most en is ott lennek valahol mi;; a nagy pokokkal :D
remelem jol kielvezel mindent es a legjobbat hozod ki ebbol a nyaralasbol:P Bar ismerlek.......................:D
Irj mailt majd ha van idod hogy csevegjunk. Es no para Wales is rohadt esos es egerek is vannak.
csokka.
süti beállítások módosítása